22 Şubat 2017 Çarşamba

Merhaba!

Merhaba beni ordan burdan şurdan tanıyan - tanımayan herkese! :)


Burada hayata dair edindiğim notları, sevdiğim-sevmediğim şeyleri,yazım imla kuralı şartı aramaksızın yayınlamayı düşünüyorum.



Asla profosyonel değilim. Sadece okumayı yeni fikirler edinmeyi seven kişilerle bir paylaşımda bulunmak için blog yazmaya karar verdim. Belki aynı şeylerden hoşlanıyoruz ve hoşlanmıyoruzdur. Çak bir selam! :)


Bence herkes bir şeyler yazmalı. İyi,kötü. Noktalı virgüllü veya nbr cnm kıvamında olsa bile.. :) Çünkü insan içindekileri dökmek istiyor. Öbür türlü bir arkadaşınıza bir olayı anlatmak paylaşmak adı dedikodu oluyor ve bu yasa dışı :D Ama olayları kendi kendinize bir günlük veya blog olarak aktarırsanız bence içinizi rahatlatır ve pisliğe de bulaşmamış olursunuz. :) Nacizane tavsiyemdir efendim.



Şimdiden çok konuştum bakalım ilerde neler saçmalayacağım hep birlikte görelim. :)

Görüşmek üzere sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder